Το Πλαίσιο σου δίνει τον πλήρη έλεγχο της παραγγελίας σου λεπτό προς λεπτό

person holding cardboard box on table

Tο Πλαίσιο καινοτομεί με μια νέα υπηρεσία που αφορά στο Last Mile, και πλέον μπορείς να παρακολουθείς την παραγγελία σου live και αυτό να μοιάζει με παιχνίδι.

Αν κάτι μάθαμε καλά κατά τη διάρκεια της καραντίνας, είναι να κάνουμε τις αγορές μας online. Από τα προϊόντα τεχνολογίας, μέχρι τα ρούχα και τα ψώνια του σούπερ μάρκετ, όλα έφταναν στην πόρτα μας μέσα σε μερικές ημέρες ή ώρες. Μόνο που εκείνη την περίοδο, ο χρόνος που περνούσαμε στο σπίτι είχε πολλαπλασιαστεί. Σήμερα, η κατάσταση είναι διαφορετική, ειδικά για όσους αναγκαστικά λείπουν αρκετές ώρες από το σπίτι.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα μιας online αγοράς, πλέον είναι η παράδοσή της. Τι εννoούμε; Θέλεις για παράδειγμα να πάρεις το παιδί σου από το σχολείο; Ή να περάσεις από τη λαϊκή αγορά; Ή να πας τουαλέτα;

Είσαι σε μια κατάσταση αναμονής χωρίς να μπορείς να αξιοποιήσεις το χρόνo σου, γιατί δε ξέρεις πότε θα χτυπήσει το κουδούνι για να παραλάβεις την παραγγελία που περιμένεις. Ή ακόμα χειρότερα, δεν γνωρίζεις πότε ακριβώς θα παραδοθεί και αν θα βρίσκεσαι στο σπίτι, την ώρα που θα φτάσει η παραγγελία σου.

Την λύση γι' αυτό φαίνεται πως έχουν οι άνθρωποι στο Πλαίσιο και γι' αυτόν τον λόγο αποφάσισαν να μας συστήσουν μια νέα υπηρεσία live tracking της παραγγελίας μας, η οποία φτιάχτηκε για όλους εμάς που έχουμε θέμα με τους χρόνους μας, αλλά και όλους αυτούς που δεν θέλουν να αποκτήσουν θέμα!

Item 1 of 1

Τι είναι τέλος πάντων αυτή η υπηρεσία;

Επειδή δεν θα μπορούσαμε να γράψουμε κάτι χωρίς να το δοκιμάσουμε, είπαμε να τεστάρουμε εμείς οι ίδιοι τον τρόπο, με τον οποίο δουλεύει η νέα αυτή υπηρεσία. Έτσι, αφού αρχικά μπήκαμε στο Plaisio.gr και επιλέξαμε το αντικείμενο που θέλαμε να αγοράσουμε, στη συνέχεια ξεκίνησε η διαδικασία παρακολούθησής του.

Το ίδιο βράδυ λάβαμε ένα μήνυμα στο κινητό, στο οποίο το Πλαίσιο μας ενημέρωνε πως η παραγγελία μας θα παραδοθεί την επόμενη ημέρα στην διεύθυνση που δηλώσαμε και πως το προβλεπόμενο δίωρο παράδοσης θα ήταν το «10:00 – 12:00 το πρωί». Αυτό από μόνο του ήταν εντυπωσιακό. Η διαδικασία είχε ξεκινήσει, αλλά ακόμη δεν είχε φτάσει στην κορύφωσή της.

Εφόσον γνωρίζεις το δίωρο της παράδοσης της παραγγελίας σου, αρχικά ξέρεις ότι δεν πρέπει να απομακρυνθείς πάρα πολύ τη συγκεκριμένη ώρα από το σημείο που έχεις δηλώσει. Ωστόσο, δεν μπορείς και να περιμένεις με σταυρωμένα τα χέρια για δύο ώρες.

Αυτό το πρόβλημα λύνει, λοιπόν, η υπηρεσία live tracking. Στην περίπτωσή μας, ήρθε νέα ενημέρωση από το Πλαίσιο το επόμενο πρωί, στην οποία αφού μας καλημέριζαν, στη συνέχεια μας ανακοίνωναν πως η παραγγελία μας θα φτάσει στον χώρο μας στις 10:40 ακριβώς.

Παράλληλα, το μήνυμα της υπηρεσίας έγραφε ότι 30 λεπτά πριν την παράδοση θα μας ερχόταν και νέο SMS, προκειμένου να ενημερωθούμε ζωντανά για την πορεία της.

Κι έτσι κι έγινε. 10:07, δηλαδή και τρία λεπτά νωρίτερα από το μισάωρο, ήρθε νέο μήνυμα στο κινητό, το οποίο μας ενημέρωνε πως η παραγγελία θα φτάσει στην πόρτα του γραφείου σε περίπου 30 λεπτά. Για την ακρίβεια στις 10:34. Ούτε Άγγλοι να ήταν με τους χρόνους τους.

Επίσης, στο τέλος του μηνύματος υπήρχε ένα link, στο οποίο πατώντας σε μετέφερε σε έναν διαδραστικό χάρτη, όπου φαινόταν καθαρά το όχημα του Πλαισίου, το οποίο θα έφερνε την παραγγελία μας.

Στον χάρτη μπορούσες να δεις τα πάντα αναλυτικά. Τη διαδρομή που ακολουθεί το φορτηγό, την εκτιμώμενη ώρα άφιξης, αλλά και τον οδηγό που έχει αναλάβει να παραδώσει την παραγγελία σου.

Αξίζει να σημειωθεί εδώ πως ο μέσος όρος απόκλισης της παράδοσης μπορεί να φτάσει τα 20 λεπτά, τα οποία μπορεί να προκύψουν από κυκλοφοριακή συμφόρηση, καιρικές συνθήκες, προβλήματα σε προηγούμενες παραδόσεις. Και λογικό εδώ που τα λέμε.

Έφτασεεε!

Γνωρίζοντας από πριν την ώρα που θα φτάσει η παραγγελία σου, μπορείς να διαχειριστείς πολύ καλύτερα τον χρόνο σου. Ειδικά όταν έχεις κι άλλες υποχρεώσεις να «τρέχουν». Προγραμματίζεις την ημέρα σου χωρίς να έχεις το άγχος του πότε θα την παραλάβεις. Αυτό άλλωστε είναι και το μεγαλύτερο κέρδος αυτής της υπηρεσίας.

Ποια είναι η μεγαλύτερη διαφορά του live tracking του Πλαισίου με αντίστοιχες υπηρεσίες; Για παράδειγμα οι εταιρείες delivery που μεταφέρουν φαγητό υπολογίζουν την παράδοση κατ’ αποκοπή (μία-μία), ενώ τα φορτηγά του Πλαίσιο φορτώνουν το σύνολο των παραγγελιών της ημέρας στις 06:00 το πρωί, έχοντας γνώση της ακριβούς ώρας παράδοσης από την πρώτη μέχρι την τελευταία παραγγελία. Συνολικά πίσω από αυτή την υπηρεσία βρίσκονται 80-100 φορτηγά, αλλά και μια ομάδα 200 ατόμων από τα τμήματα customer support – φόρτωσης – διανομής και οδηγών, η οποία συνεργάζεται άψογα για να φτάσει η παραγγελία σου στην ώρα της.

Ακριβώς στην ώρα που μας έγραφαν, λοιπόν, (ίσως και 2-3 λεπτά νωρίτερα) χτύπησε το τηλέφωνο του γραφείου. Ο οδηγός του Πλαισίου βρισκόταν ήδη από κάτω και είχε φέρει το αντικείμενο που αγοράσαμε. Στο μεσοδιάστημα, ρίχνοντας και κλεφτές ματιές στον διαδραστικό χάρτη της παραγγελίας, μπορούσαμε να απαντήσουμε στα e-mails της δουλειάς, να μιλήσουμε στο τηλέφωνο, να μπούμε για διάφορα meetings και να γνωρίζουμε λεπτό προς λεπτό πότε θα την παραλάβουμε.

Μια πραγματικά εύκολη διαδικασία, την οποία μπορεί να ακολουθήσει ο χρήστης και να ενημερωθεί live για το χρόνο παράδοσης της παραγγελίας του. Μια υπηρεσία που είχαμε ανάγκη όλοι εμείς που δεν μπορούμε να διαχειριστούμε με τίποτα τον χρόνο μας καθημερινά και χρειαζόμασταν κάποιον να μας οργανώσει. Αυτόν τον ρόλο ανέλαβε το Πλαίσιο.

* Η υπηρεσία αυτή είναι διαθέσιμη για την Αττική και τη Θεσσαλονίκη.